“Korridori Blu”: Rruga e re që do të lidhë Greqinë me Shqipërinë.

- Advertisement -

Në muajt në vijim pritet të nisë tenderi përkatës për ndërtimin e rrugës veçanërisht të rëndësishme për rajonin Janinë-Kakavia, si pjesë e “Korridorit Blu” të Ballkanit Perëndimor. Nisja e procedurave për ndërtimin e autostradës Adriatiko-Jonian, e njohur ndryshe si “Korridori Blu”, por edhe memorandumi i bashkëpunimit për krijimin e linjës hekurudhore Pogradec-Leropigi ishin dy nga çështjet më të rëndësishme të diskutuara gjatë Takimi i Infrastrukturës së Shqipërisë Belinda Balluku me Ministrin e Infrastrukturës Kostas Karamanlis më 12 janar. Sipas asaj që u diskutua, tenderi për aksin Janinë-Kalpaki-Kakavia , një projekt veçanërisht i rëndësishëm jo vetëm për zhvillimin e rajonit, por edhe për Ballkanin Perëndimor në përgjithësi, pritet të zhvillohet gjatë vitit, me 2023. Lidhur me aksin rrugor që është pjesë e projektit trans-evropian “Korridori Blu”, Balluku tha në një deklaratë se Shqipëria kishte nisur punën në pjesën prej më shumë se 300 km në anën e saj në mars të 2020-ës . Sidoqoftë, këto vepra u futën në akull gjatë pandemisë. Ministri shqiptar shtoi gjithashtu se ka ardhur koha e duhur për rifillimin e punimeve, tani që pala greke po fillon proceset e zbatimit për pjesën e saj, që do të lidhë rrugën Jonike me Kakavinë në pikën e daljes në Janinë. “Korridori Blu”, autostrada Adriatiko-Joniane që shtrihet nga Italia veriore deri në Kalamatë përgjatë bregdetit, është një projekt me rëndësi të madhe për zhvillimin dhe promovimin e Ballkanit Perëndimor me një gjatësi prej rreth 1500 kilometrash. Gjithsej tetë vende janë të përfshira në projekt. Nga këto katër(Kroacia, Greqia, Italia dhe Sllovenia) janë vende anëtare të BE-së. dhe pjesa tjetër (Shqipëria, Bosnja dhe Hercegovina, Mali i Zi dhe Serbia). Me një buxhet prej rreth 250 milionë euro, aksi Janinë-Kalpaki-Kakavia do të jetë një autostradë moderne e mbyllur me një gjatësi rreth 70 km , me dy korsi për drejtim (plus LEA) dhe gjithsej 14 nyje të pabarabarta. Autostrada, e cila pritet të ndërtohet me financim nga NSRF (2021-2027), do të fillojë me një lidhje me një kryqëzim të pabarabartë në Egnatia Odos dhe nyjet e mbetura janë planifikuar të ndërtohen në Kosmira-Asvestochori, Grammenochoria, Passaronos. Zitsa, Karyes,Doliana, Ravenia, Vissani, Delvinaki, Zavrocho, Ktismata dhe Kakavia. Në axhendën e bisedimeve mes Belinda Ballukut dhe Kostas Karamanlis ishte edhe krijimi i linjës hekurudhore Pogradec-Leripigi, ku të dyja palët vendosën të nënshkruajnë sa më shpejt bashkërisht një memorandum bashkëpunimi , me ministrin shqiptar që shpreson që nënshkrimet në Tiranë. Memorandumi do të përfshijë edhe bashkëpunimin mes dy palëve për ofrimin e asistencës teknike për linjën hekurudhore që do të lidhë qytetin e Pogradecit me fshatin Leropigi të Prefekturës së Kastorisë. Ky projekt, i cili është duke u konsideruar prej vitesh, do të jetë një mënyrë e qëndrueshme lëvizjeje për banorët e të dy vendeve dhe pritet të ofrojë gurin e vet të vogël në zhvillimin e mëtejshëm ekonomik të të dy vendeve,me financimin e tij nga BE.

Postimet e fundit

Më shumë si ky artikull
Të ngjashme

Aksident në aksin Kardhiq-Delvinë, motomjeti del nga rruga, humb jetën shoferi (EMRI)

Një aksident me pasojë vdekje ka ndodhur këtë të...

WhatsApp pritet të sjellë 5 ndryshime të reja

Së fundmi drejtuesit e WhatsApp janë duke punuar për...

“Trirema XVI – 2022” i Klubit të Krijuesve Jonianë

Si përvit edhe në tetorin e 2022 Klubi i...

Tetori, muaji i ndërgjegjësimit për luftën ndaj kancerit të gjirit.

Nga Anita Marku Tetori rozë është shpallur nga Organizata Botërore...