Fruta në dietë: Përfitimet, kur duhet ngrënë dhe sasia

Brenda një diete të ekuilibruar, frutat dhe perimet luajnë një rol themelor.
Karakteristikat e tyre, në fakt, i sigurojnë trupit tonë lëndë ushqyese thelbësore si fruktoza, yndyrna bimore, minerale dhe vitamina që mund të ndihmojnë në parandalimin e sëmundjeve të ndryshme, si dhe në luftimin e plakjes së parakohshme.
Në një shoqëri si e jona, ku është gjithnjë e më e vështirë të gjesh kohën dhe mënyrën e duhur për të ngrënë, prania e frutave dhe perimeve në tavolinat tona po bëhet gjithnjë e më pak e shpeshtë, shpesh e zëvendësuar me derivate të efektshme.
Kjo ka bërë të mundur të harrohet rëndësia që këto ushqime luajnë për shëndetin e trupit tonë të cilat, si rregull, duhet të konsumojnë të paktën dy porcione perime dhe tre fruta në ditë.
#Fruta në dietë:
Deri tani ka dhjetëra kërkime shkencore që konfirmojnë se sa qendror duhet të jetë konsumi i frutave dhe perimeve në dietën tonë.
Ngrënia e tyre çdo ditë zvogëlon rrezikun e kontraktimit të tumoreve të sistemit të tretjes me rreth gjysmën; pemët dhe perimet, falë sasisë së madhe të ujit që përmbajnë, rrisin ndjenjën e ngopjes dhe hidratojnë trupin, duke ndihmuar ata me mbipeshë ose mbipesha; perime të tilla si lulelakra, brokoli dhe lakra janë njohur si armiq të kancerit (veçanërisht të mushkërive, fshikëzës, prostatës dhe zorrës së trashë).
Fibrat, të përmbajtura gjithashtu në sasi të mëdha si në fruta ashtu edhe në perime, parandalojnë sëmundjet kardiovaskulare dhe luftojnë diabetin; kaliumi ndihmon në uljen e presionit të gjakut dhe zvogëlon rrezikun e marrjes së gurëve në veshka.
Edhe gratë shtatzëna përfitojnë nga konsumimi i rregullt i frutave dhe perimeve, të cilat përmbajnë acid folik i cili zvogëlon rrezikun e keqformimeve të fetusit dhe zvogëlon nivelet e homocisteinës, e cila shpesh shkakton sëmundje kardiovaskulare.
Më në fund, vitaminat: A e cila është një antioksidant i fuqishëm dhe mbron trupin nga infeksionet dhe vitamina C më e njohur e cila lufton plakjen dhe mbështet sistemin imunitar.
Përfitimet, megjithatë, nuk ndalen në trupin tonë, sepse sipas disa studimeve të fundit, konsumi i rregullt i frutave dhe perimeve do të ishte gjithashtu i mirë për gjendjen tonë shpirtërore.
Në fakt, disa studiues Australianë dhe Zelandë të Re kanë zbuluar se tek njerëzit që hanë më shumë fruta dhe perime ka një nivel më të mirë të mirëqenies mendore, falë marrjes së madhe të serotoninës, i quajtur ndryshe hormoni “humor i mirë”, veçanërisht i pranishëm në frutat e thata, banane dhe avokado.
#Sa për të ngrënë?
Për të përmbushur nevojat ditore të trupit tonë, secili prej nesh duhet të hajë, çdo ditë, të paktën një pjesë të perimeve të papërpunuara (midis 50 dhe 80 gram) ose midis 200 dhe 300 gram perime të gatuara, si për drekë dhe darkë.
Nëse dëshironi të keni një dietë të shëndetshme dhe shumë efektive, mund të përdorni dietën vegjetariane të njohur dhe funksionale.
Në lidhje me frutat, sidoqoftë, ne kthehemi te tre frutat në ditë të përmendura më lart, si gjatë vakteve kryesore ashtu edhe si një meze të lehtë gjatë ditës. Natyrisht, si pemët ashtu edhe perimet i mbajnë cilësitë e tyre të paprekura kur janë të freskëta, kështu që rekomandohen gjithmonë ato sezonale dhe, ndoshta, zero kilometra.
Në vend të kësaj, jini të kujdesshëm ndaj derivateve të tilla si lëngjet, shpesh me mungesë ose, në çdo rast, me mungesë, si në fibra ashtu edhe në lëndë ushqyese, nëse nuk merren si lëng.
#Pesë ngjyrat e shëndetit?
Ndoshta jo të gjithë e dinë këtë, por vetitë e secilit lloj të frutave dhe perimeve bazohen në ngjyrën, secila prej të cilave përmban disa elementë ushqyes.
Në perimet dhe frutat jeshile (marule, çikore, tranguj, lakër, angjinare, dardhë, shparg, spinaq, kungull i njomë, avokado, kivi dhe rrush), për shembull, ka një bollëk të klorofilit, acidit folik, vitaminës C, magnezit dhe luteina, ndërsa produktet e verdha-portokalli (portokall, limon, mandarina, kajsi, pjeshkë, karrota, speca, kunguj dhe të tjerë) kontribuojnë në mirëqenien tonë duke na siguruar beta-karoten, flavonoide, vitaminë C dhe kalium.
Ngjyra e kuqe, karakteristikë e domateve, rrepës, panxharit, luleshtrydheve dhe qershive, nga ana tjetër, siguron likopen (anti-tumor, anti-plakje dhe antioksidant) dhe antocianina, të dy antioksidantë dhe të aftë për të parandaluar inflamacionin.
Perimet dhe frutat me ngjyrë vjollcë-blu (patëllxhan, radikio, fiq, manaferra dhe manaferra të ndryshëm) janë të pasura me antocianina, karotenoide, vitaminë C, kalium dhe magnez. Më në fund, produktet e bardha (hudhra, qepa, kopra, kërpudhat, mollët, dardhat dhe selino) përmbajnë përbërje squfuri, quercetin (i cili ul kolesterolin e keq), kalium dhe vitaminë C.
#Gjithmonë mbani mend se jo të gjithë organizmat janë të përshtatshëm për të gjitha llojet e frutave ose perimeve, marrja e njërës prej tyre me një organizëm intolerant do të thotë të dëmtoni trupin dhe shëndetin tuaj.
Me një test të intolerancës ushqimore do të jeni në gjendje të zbuloni se cilat fruta ose cilat perime mund të konsumoni rregullisht, cilat të eliminoni nga dieta juaj ditore dhe cilat të integroheni me integrator ushqimore me cilësi të lartë që japin rezultate të shkëlqyera.
#Perfito nga rasti më i mire për shëndetin tend.
#Prenotoni për të zgjidhur problemet tuaja.
📞 0696375822
📞 0694644493
📞 044804477
AniMi Elite Medical Center,
Rruga ” Don Bosko”,
Hyrja n.1, Ap. Nr. 11, Kati i trete,
Brenda Kompleksit Vizion Plus,
Klinika mundeson
Parking privat.

Shperndaje artikullin

Postimet e fundit

Më shumë si ky artikull
Të ngjashme

Reagojnë administratorët pas një proteste…(Video)

Nga Shpresa Dine Pas protestës së shitësve të mishit paraditen...

Shitësit e mishit në protestë për mosfunksionimin e thertores (Video)

Nga Shpresa Dine SARANDE/ Shitës të mishit në Sarandë janë...

Pak fjalë për të madhin Thoma Gjonin.(Video)

Nga Shpresa Dine Thomai ka qënë dhe mbetet një nga...

Me mjeshtrin e drurit, atje në Lefterohorin e largët, usta Bili, sot 92 vjeç(Video)

Nga Shpresa Dine Që 16 -vjeç ka njohur vështirësitë e...